Bulhari sa pustili do staršieho kupé BMW 645i v nebývalom rozsahu. Okrem interiéru na ňom kompletne upravili aj zovňajšok.
O kreáciách bulharskej spoločnosti Vilner sme písali už niekoľkokrát. Svoj podpis zanechala na viacerých upravených autách, pričom hlavnou témou bolo luxusné čalúnenie interiéru. Tentoraz však zašla podstatne ďalej. Zoznámte sa s projektom pomenovaným Bullshark.
Bullshark je anglické označenie pre žraloka belavého a netreba veľmi hádať, odkiaľ sa tento názov vzal. Minulá generácia kupé BMW 645i má totiž kompletne nový bodykit s viacerými žraločími tvarmi. Ostrejší nos či žiabre v predných blatníkoch hovoria jasnou rečou.
Karoséria je kompletne prepracovaná, v pôvodnom stave zostali iba dvere. Nové sú obe kapoty, blatníky vpredu i vzadu, prahy i nárazníky. Okrem znakov BMW možno vozidlo identifikovať vďaka zadným svetlám. Tie sú iba čiastočne prekryté, kým vpredu sú svetlomety úplne iné. Vilner ich prevzal z Infiniti FX a vybavil modrým vnútrom. Táto farba je aj na ďalších detailoch vrátane zúženej prednej masky, vďaka ktorej toto vozidlo trochu evokuje model i8.
Rovnaký odtieň je aj v interiéri: majú ho bezpečnostné pásy a niť použitá na prešívanie všadeprítomnej kože a alcantary. Kabíne však vládnu zemité odtiene, od pieskovej po tmavohnedú. Vnútro auta je prečalúnené skutočne dôkladne, do luxusných materiálov je oblečené napríklad aj vnútorné spätné zrkadlo. K vybaveniu patrí batožina v korešpondujúcom vyhotovení a audiosústava s komponentmi značky Ground Zero.
S odtieňmi interiéru ladí aj kryt motora. Osemvalec s objemom 4,4 litra prešiel okrem vizuálnych zmien aj úpravami vo firme AC Schnitzer. Tá zvýšila jeho maximálny výkon z 245 kW (333 k) na 272 kW (370 k), krútiaci moment pri tom stúpol zo 450 na 522 Nm. Technicko-dizajnovou zmenou bolo postavenie BMW na devätnásťpalcové disky kolies.